BuzzSumo használata: néhány tipp a sikeres tartalommarketing kampányért

Spread the love

Tartalommarketing kampány, keresőoptimalizálás kampány

Tartalommarketing alatt minden olyan tevékenységet értünk, amely tevékenység folyamán tartalmakat állítunk elő és azokat különböző csatornákon publikáljuk. A keresőoptimalizálás során egy weboldalt vagy webshopot olyan állapotba hozunk, hogy az a keresők rangsorolása folyamán jobb pozícióba kerüljön.

A BuzzSumo tartalommarketing és keresőoptimalizálás kampányok számára ad fontos ismereteket.

Megtudhatjuk a segítségével, hogy melyek azok a tartalmak amiket az emberek a legtöbb alkalommal megosztottak a közösségi hálózatokon.

Segítségével elemezhetjük, hogy milyen témák, címsorok és tartalomformákkal érhetünk el nagyobb sikert. Értesítéseket kaphatsz, ha a márkádról, témádról írnak.

Elemezheted a versenytársaid legfontosabb tartalmait.

A https://buzzsumo.com/ oldalon megtalálható BuzzSumo a BuzzSumo Limited magántulajdonban álló vállalkozás, amit 2012-ben alapították Brightonban, Angliában. A vállalkozás magántulajdonban van és 1-10 fő közötti az alkalmazottaik száma. Az alkalmazásuk segítségével elemzéseket végezhetünk, amit tartalom marketing, SEO kampányok során használhatunk fel.

A tartalmak létrehozása sok pénzbe és erőfeszítésbe kerül. Ahhoz, hogy sikeresek legyünk ebben a tevékenységben, tudnunk kell azt, hogy milyen tartalmak azok, amelyek a közönségem számára értékesek és relevánsak.

A tartalom létrehozásában segítenek a fenti kérdésre megadott válaszok. Legalább hozzásegítenek minket ahhoz, hogy megismerjük, hogy milyen tartalmakat szeretnek és találnak hasznosnak az emberek a különféle közösségi hálózatokon.

Milyen információkat ismerhetünk meg?

  • Az iparágának tartalmi mennyiségét és trendjeit.
  • A legsikeresebb cikkeket.
  • A megosztott tartalmak típusát és formátumát.
  • A versenytársak legeredményesebb tartalmait.

BuzzSumo használata: Hogyan elemezd az iparágadat?

Márka megfigyelés után tisztában leszünk azzal, hogy a márka blogbejegyzésekben vagy cikkekben szerepel inkább. Azonosítjuk a márkával kapcsolatban online feltett kérdéseket. Azonosítjuk azokat a személyeket, akik megosztják a tartalmakat a márka említésével. A BuzzSumo egyik legjobb funkciója a figyelmeztető jelzés, amelynek segítségével értesítést kapunk, amikor a márkánkat egy internetes cikkben megemlítik.

A Monitoring elemre kattintva létrehozhatunk egy figyelmeztetést a márkanévhez. Lehetőségünk van arra is, hogy további kifejezéseket adjunk meg vagy bizonyos kifejezéseket kizárjunk, hogy jobb eredményeket érjünk el. Az új figyelmeztetés létrehozása gombra kattintva állíthatjuk be a figyelmeztetéseket.

 

BuzzSumo használata: Versenytársak elemzése

A versenytársak elemzése során a legfontosabb gondolat, hogy jól megértsd azokat a versenytársakat, akik már jó eredményeket értek el. Nem elég csak tudni azt, hogy a versenytárs éppen most mit csinál, az egész online tevékenységét fel kell mérni. Az online térben a versenytársak az olvasókért és az olvasók elkötelezettségéért versenyeznek.

Nem feltétlenül egyezik az értékesítéssel kapcsolatos versennyel. A megfelelő versenytársak marketingjének elemzése érdekében a BuzzSumo tartalomelemzés funkcióját hívhatjuk segítségül.

 

BuzzSumo használata: Hogyan írjunk sikeres címsorokat?

A megfelelő címsor elengedhetetlen a sikerhez. A címsorban el kell mondani az olvasónak, hogy miért hasznos a tartalom, amit elolvashat. Több kutatás szerint növeljük az esélyeinket, ha a címsorban konkrét és egyértelmű ígéretet teszünk, illetve akkor ha felkeltjük az olvasó érzelmét.

A sikeres címsorok közé azok tartoznak, amelyek felkeltik a kíváncsiságot, vagy magyarázatot adnak.

Hogyan legyél sikeres a tartalommarketingben?

 

A sikeres tartalommarketing tevékenységünk során, az olvasóval információkat osztunk meg a termékünkről, szolgáltatásunkról, amíg a vállalkozás elégedett ügyfelévé válik. Ez a folyamat több fázisra bontható, több lépcsőből áll. A vásárlási döntés meghozatala előtt, átlagosan 11,4 tartalom kerül átolvasásra, egy felmérés szerint. A tartalmak nagy valószínűséggel arra a kérdésre adják meg a választ, hogy szükségem van-e nekem erre a termékre.

Ha a tartalommarketinget szeretnéd használni, akkor az alábbi kérdésekkel tisztában kell lenned.

Mi a tartalommarketing tölcsér?

A tartalommarketing tölcsér egy olyan rendszer, ami különböző típusú tartalmakkal új érdeklődőket vezet a vállalkozásodhoz. Az érdeklődőket ügyfelekké konvertálja. Sok marketinges a tölcsért részekre osztja.

A tölcsér felső része, a márkaismertségre és a webhely forgalomra koncentrál. A tölcsér közepén a tartalom oktatja és tájékoztatja az olvasót. A tölcsér alján a termékre vagy szolgáltatásra történő átlépés áll.

Miért van szükséged tartalommarketingre?

A tartalommarketing alkalmazásával kevesebb pénzt kell költeni fizetett hirdetésekre. Lehetőség van arra, hogy növeljük az organikus keresési találatokat. Növelni tudjuk a márkaismertséget. Magasabb konverziós arányt tudunk elérni.

A tartalommarketing első lépése

Minden azzal kezdődik, hogy azonosítjuk a közönségünket és elkezdjük figyelni. Ahhoz, hogy megfelelő tartalmakat hozzunk létre meg kell értenünk a célpiacunkat. Milyen problémákkal szembesülnek, amelyeket a vállalkozásod megoldhat? Hogyan könnyítheted meg az életüket?

Sikeres tartalmak készítése

Ahhoz, hogy sikeres tartalmakat hozzunk létre, oda kell figyelnünk, hogy az írás előtt, megfelelő kutatást végezzünk, megtaláljuk azokat a témákat, amelyeket a közönségünk preferál és csak utána írjunk.

Tanuljunk mások sikeréből!

Amikor népszerű tartalmakat keresünk, fontos, hogy szem előtt tartsuk, hogy hajlandóak vagyunk tanulni mások sikereiből. Miután meghatároztuk a célközönséget, tudnunk kell azt, hogy milyen típusú tartalmakat szeretnek. A BuzzSumo segítségével elvégezhetjük a tartalomkutatást.